A frissítő masszázs a svédmasszázson alapul, ami a nyugati világ legelterjedtebb masszázsfajtája. A masszázs krémmel vagy olajjal történik, kellemes nyugtató, frissítő élményt ad.
A frissítő, lazító masszázs különböző simító, dörzsölő, gyúró fogások sorozatából áll. Kiválóan alkalmas akár a megrándult nyak, becsípődött hát kimasszírozására vagy az összecsomósodott csuklyásizom kilazítására, ami sokszor felelős a stresszes fejfájás kialakulásáért. Különösen ajánlott ülőmunkát végzőknek, rossz testtartástól kialakult fájdalmakra, migrén kezelésére.

Hatásai:

– Izomlazító, regeneráló, stimuláló, keringésfokozó és frissítő hatásának köszönhetően visszanyerhetjük testünk rugalmasságát, ellenálló-képességét.
– Gyorsítja a sérülések utáni felépülést.
– Pozitívan hat a bőrre és a kötőszövetre is, így bőrünk visszakapja rugalmasságát.
– Csökkenti a fáradtságérzetet, növeli a frissesség érzését. Ez a hatás nemcsak fizikálisan, hanem mentálisan is megjelenik, szellemünkre is hasonlóan pozitív hatással van. Az idegpályákon keresztül jótékonyan hat az idegrendszerre és az agyra is.
– Csökkenti a stresszes fejfájást, a migrént, segít megszüntetni az alvászavarokat, javítja az alvás minőségét.
– A vérkeringésre és az érrendszerre kifejtett jótékony hatása révén nagymértékben javul a sejtek oxigén- és tápanyag-ellátása. A nyirokrendszer működésének serkentésétől pedig javul a lerakódott salak- és méreganyagok kiválasztása.

Időtartam:

A masszázs időtartama lehet 30 perc (részmasszázs: pl. hát vagy láb), 60 perc (hát és láb) vagy 90 perc is, ilyenkor a teljes test masszázsa történik.

Kinek javasolt?

– Mozgásszervi problémák esetén
– Derék-, hát-, nyakfájdalmak esetén
– Rándulások, görcsök és húzódások kezelésére
– Izommerevség feloldására
– Ülőmunkát végzőknek
– Tartáshibák korrigálására
– Ortopéd betegségek kiegészítõ kezelésére
– Reumás megbetegedéseknél
– Szívpanaszok és magas vérnyomás kiegészítő kezelésére
– Légzési problémák és pszichoszomatikus betegségek tüneteinek enyhítésére